Yeni videolar

Popüler videolar

En güzel videolar

Komik videolar

Sinemalar

Sitene video ekle

Benzer Videolar
Video Kategorileri
Videoyu Facebook'a ekle Videoyu Twitter'a ekle
11784izlenme
+ Yorum Ekle
Şikayet
0000-00-00 00:00:00
Videoyu Facebook'a ekle
Sedat pekerin en özel görüntüleri arabada özel video
Sitende Oynat :
YORUM YAZ SESiN DUYULSUN !
maviş ali
yorum ok
seddat abi ben diyarbakırlı maviş ali abi geçen gün batı ata şehire gitik
ali
yorum ok
sedat abi bu senin ilk basta dinledigin sarkinin adi ne
eşref acar
yorum ok
slm Abim abi sen bitanesiyaa başka bşy demiyom sen çk ben gireyim yerine brak ceza evi gözüm kapalı ölümme gderim boşa ölmem hç deyilze saygılarımla abi
orjinal bitlisli
yorum ok
sedat abi senin ALLAH ına kurban herşey yakışır abime geçmiş olsun ...
yakup yılmaz
yorum ok
sadat reis alem buysa kral sensin zeytinburnu vargellerden tay tay
KRALNOGAY
yorum ok
ALEMİN KRALI SEDAT REİS
urfalı resul
yorum ok
yüce allah c c ya emanet ol reis..
antepli kara
yorum ok
sedat abi gecmış olsun dıye başlamak istedım işşllah tahlıye olursun unutma herzaman arkandayız allaha emanet ol
deli türk
yorum ok
sedat peker bedel ödemiş bir türk evladıdır canımız feda ona....
sivaslı hamdi
yorum ok
Reis Seni Sonuna Kadar Beklemeye Canımız Pahasınada Olsa Devam Edecez
mustafa
yorum ok
burada çalan yabancı şarkının adı ney acaba ? arabada çalanı soruyorum ??
sedat peker
yorum ok
reisim allah seni bize kavuştursun.seni sonuna kadar bekleyeceğiz
tongalıı
yorum ok
sEdat abi biz bole gormedik abı alayına iSyann abı her zaman arkandayız abı senın gıbı buyuk reısımız olmasa ite köpe yem oluruz yazan da buRsa kEstel tonGa gençligi a.e.o abı
erkan tavukcu
yorum ok
senıngıbı bır ınsan varmı valla rizeli olduğum için gurur duyuyorum sen bizim gururumuzsun allahtan dilegim istediğin herşey gönlüne göre olsun.
seda peker
yorum ok
selam abı ben seda peker ali pekerın kızımyım babamdan cok dınledım sızı inş en kısa zamanda gormek ısterım sızı dualarım senınle allaha emanet ol
karakter kaldı
*Yazmadan Önce: Yorumlarınız hakaret ve küfür içermemelidir. Bu sayfalarda yayınlanan yorumlar ziyaretçilerin kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan Bilgiblog veya video.bilgiblog.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
En Çok Aranan Kelimeler
Popüler Video Kategorileri
Video.Bilgiblog.Com
internet ortamındaki videoları bir araya getirerek izlenebilir bir site olmaya çalışıyoruz.
Video.BilgiBlog.COM daki videolar internet ortamında yayın yapan diğer video sitelerine aittir.
Web Tasarım ve Yazılım:BilgiBlog.COM
Copyright © by BilgiBlog.COM

Yasal Uyarı : Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka
aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri
veya meslek birlikleri, baronmarty@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.

Youtube  Video  Sitene Video Ekle  Sitemap  Video Sitemap diziizle