Yeni videolar

Popüler videolar

En güzel videolar

Komik videolar

Sinemalar

Sitene video ekle

Benzer Videolar
Video Kategorileri
Videoyu Facebook'a ekle Videoyu Twitter'a ekle
23242izlenme
+ Yorum Ekle
Şikayet
0000-00-00 00:00:00
Videoyu Facebook'a ekle
Bedri hari yakında Türkiyede dev bir maç yapacak video izle
Sitende Oynat :
YORUM YAZ SESiN DUYULSUN !
demıryumruk
yorum ok
kolbacı erhan dovuşcumusun kız gıbısın
serkan
yorum ok
bir türk olarak gönlüm erhanın almasından yana ama altın çocuk inanınki haşat eder bizim çocuğu.
RED_BULL
yorum ok
arkadaşlar erhan bızım ulkenın sporcusu dıe onun tarafında olucaz dıe kosul yok ıyı olan herzaman kazanır bende ıyı olanın yanındayım
ugur
yorum ok
badi badi badi hadri erhn bence gelmez maça bedrinin bakişı yeter...
vadi
yorum ok
beyler bn kikboksn içinden gelen biriyim bn erhan denzn hiç bi maçını kaçrmam izlerm ama erhan bedri hariye rakip olamaz gönül isterki olsn ama olamaz gardı çok açk erhann ama yüreklidir ona sözm yok bnde şuanda bedri harinin maçlara çktığı orjinal tişörti geldi bnbm kadar bedri hari hayranı yoktr izmirde yakndan gördm acaip mutlu biri tam türkiye sevdalısı yurt dışında türkiyeyi o kadar çok savnyr ve anlatyrki en ii dostlarım türk kardeşlermdr dior tanyn hayatnı takip edn anlarsnz
bozkurt
yorum ok
erhan sende ıman gucu var kım olursa olsun sen turksun ındır Badri hariyi
vadi
yorum ok
bedri hari erhana bi şans verdi kendini göstermesi için ama erhan havalandı bedri hari tam bi türkiye ve türk insani hayranı burda kimse bedri hariye laf etmesn bedri hari diörki: EZANN OKNDUĞU HER YER BNM VATANMDR varmı bndan ötesi erhann tek yapması gereken artslik yerne ne yapacagını göstermsydi rinkte türkün bi tane gücü var oda gökhan saki bn bedri hariyi yakndan gördm çok sevecn güler yüzlü biri ama rinkte tam bi psikopat adamda korku yok srtndaki izde dogm izi yanmş filan diolar inanmyn
gezgin
yorum ok
ulan türkiye sizin gibiler yüzünden kaybediyor hep zaten başkalarının yalakalığını yapmak çok hoşunuza gidiyor. başta zaten bu bir spor neden bir savaşmış gibi yorum yaparsınız anlam vermiş değilim. artı yenilsede yensede biz her zama bir anadolu evladının yanındayız
hamza demir
yorum ok
bedr bedr hary bad body erhanı döver
uğur
yorum ok
erhan dövemez bedri hariyi
gençli suskun badboy
yorum ok
badboy erhanı çok kötü bozar
gokhan
yorum ok
bn ce ıyı olan kazansın ama bedrı harı erhanı yer bıtırır
harun
yorum ok
bedri hari dünyanın bir Numaralı boksörü Erhan abiyide severim KAEDEŞLİK KAZANSIN DOSTLUK KAZANSIN
pitbull mert
yorum ok
siz kim oluyosunuz dayıma laf yapıyosunuz he
seyit ali ışık
yorum ok
arkadaşlar hepimiz merve gibi düşünmeliyiz
karakter kaldı
*Yazmadan Önce: Yorumlarınız hakaret ve küfür içermemelidir. Bu sayfalarda yayınlanan yorumlar ziyaretçilerin kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan Bilgiblog veya video.bilgiblog.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
En Çok Aranan Kelimeler
Popüler Video Kategorileri
Video.Bilgiblog.Com
internet ortamındaki videoları bir araya getirerek izlenebilir bir site olmaya çalışıyoruz.
Video.BilgiBlog.COM daki videolar internet ortamında yayın yapan diğer video sitelerine aittir.
Web Tasarım ve Yazılım:BilgiBlog.COM
Copyright © by BilgiBlog.COM

Yasal Uyarı : Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka
aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri
veya meslek birlikleri, baronmarty@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.

Youtube  Video  Sitene Video Ekle  Sitemap  Video Sitemap diziizle