Yeni videolar

Popüler videolar

En güzel videolar

Komik videolar

Sinemalar

Sitene video ekle

Benzer Videolar
Video Kategorileri
Videoyu Facebook'a ekle Videoyu Twitter'a ekle
13998izlenme
+ Yorum Ekle
Şikayet
0000-00-00 00:00:00
Videoyu Facebook'a ekle
Kümeste Horozlar birbirlerine Giriyor
Sitende Oynat :
YORUM YAZ SESiN DUYULSUN !
İSMAİL
yorum ok
BANA GELİNN OSMANİYE KADİRLİ
ibrahim
yorum ok
VALLA ARKADAŞLAR KİM NE DERSE DESİN İSTERSE HİNDİSTANI KIRDI GEÇİRDİ 50 TANE DÖVDÜ DESİN AMMAAA. HERKEZ ŞUNU BİLSİN HİNT HOROZUNUN KRALI MERSİN-SİLİFKEDE TÜRKİYEDE VARSA DÖVERİM DİYEN SİLİFKEYE GELSİN 20.000 TL YADA DİLİ NE KADARA DÖNÜYORSA O KADARRR..ALEMİN KRALI SİLİFKELİ HİNTLER..
scze
yorum ok
Benimde horozum var dövüştürüyorum onu
baba horozcu mustafa
yorum ok
kendine güvenen adanaya gelsin görelim horozcumusunuz yoksa tavukcumusunuz görelim gençle... sarıçamın orada memet akif ersoy mahalesi gençler bekliyorum sizleri
murat
yorum ok
horozun kaybetmeyeni yoktur
azer
yorum ok
hind horozunda el idmani nasil olusturulur
muş lu
yorum ok
varol yılmaz abe m.r..b senin sitene uye olmak istiyom ama bi turlu bulamıyom senlede tel de konuşmuştum bana yardım cı olursan sevinirim saygılar....
horozcu beton ali
yorum ok
ben merzifonluyum horozun ağa babası bende kralını tanımazlar ikinci suya kaldırmazlar anadın mı
irfan
yorum ok
malgibin olmuş
tahsin
yorum ok
slm bana horozun kralı lazım arkadaşlar sözünde değil özünde güzel olacak bilmem anlata bildimmi varsa öyle bi horoz fiyatı hiç önemli değil yeterki anlattığım gibi olsun 3 5 fark etmez eğer öyle bi horoz varsa tlf:0536 346 02 00 ararsanız memnun olursunuz
horozcu özgür
yorum ok
satılık damar horozlar arıyorum olanlar beni arasın 05375534881
ibo
yorum ok
çok konuşmaya gerek yok iyisi sahada beli olur akadaşlar
yozgatlı
yorum ok
hatayda ceyhanda mersinde adanada heryerde horoz dövüştürdüm evet horozlarınız çok güzel ama bizide hafife almayın hamza bey geçenlerde hataydaydım güzel hayvanlar gördüm
SİNAN
yorum ok
BENİM HİNT HOROZUM VAR 25 MAÇ KAZANMIŞ HOROZ AYDA 500 MİLYON KAZANDIRDIĞI OLDU HOROZUMU SEVİYORUM VARSA ERKEK GELSİN SAMSUN SALIPAZARINA
ismail
yorum ok
daha horoz görmemişsiniz olum
karakter kaldı
*Yazmadan Önce: Yorumlarınız hakaret ve küfür içermemelidir. Bu sayfalarda yayınlanan yorumlar ziyaretçilerin kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan Bilgiblog veya video.bilgiblog.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
En Çok Aranan Kelimeler
Popüler Video Kategorileri
Video.Bilgiblog.Com
internet ortamındaki videoları bir araya getirerek izlenebilir bir site olmaya çalışıyoruz.
Video.BilgiBlog.COM daki videolar internet ortamında yayın yapan diğer video sitelerine aittir.
Web Tasarım ve Yazılım:BilgiBlog.COM
Copyright © by BilgiBlog.COM

Yasal Uyarı : Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka
aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri
veya meslek birlikleri, baronmarty@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.

Youtube  Video  Sitene Video Ekle  Sitemap  Video Sitemap diziizle