Yeni videolar

Popüler videolar

En güzel videolar

Komik videolar

Sinemalar

Sitene video ekle

Benzer Videolar
Video Kategorileri
Videoyu Facebook'a ekle Videoyu Twitter'a ekle
4277izlenme
+ Yorum Ekle
Şikayet
0000-00-00 00:00:00
Videoyu Facebook'a ekle
Hadisenin yasaklanan seksi erovizyon şarkısının videosunu izle
Sitende Oynat :
YORUM YAZ SESiN DUYULSUN !
eminoski
yorum ok
klip harika wonderfull.
kürşat
yorum ok
bence çok süper niye yasaklamışlar anlamadım
paşalı
yorum ok
ya bu klipte yasaklanacak ne var hande yenerin klipleri daha açık ona bişey demiyorlar bu namı laf sölüyolar
kübra
yorum ok
oh iyiki de yasaklanmış bize Osmanlı torunu diyorlar ecdadımızın kemıklerı sızlayacak bi de Turkıye yı temsil edıyo ya nerde gorulmuşkkı Turk kızlarının böyle olduğunu
esma
yorum ok
mütiş bir klip bu klibin neresini yasaklamışlar anlamadımm harika olmuş yapanın eline sağlıkk bu kliple tanıtılsaydık dahada ses getirirdik.ç..
Ahmet
yorum ok
O dar kafalı diyenler size sesleniyorum zaten hep sizin gibiler yüzüne bu hale geldik şunu da söyleyeyim çok çağdaş olmak istiyorsanız azıcık çalışın bu iş orasını burasını göstermekle olmuyor...
dilek
yorum ok
tek kelimeyle mükemmel
aleyna
yorum ok
bencede neresi çok açık diğer kliplerde de var
hazal
yorum ok
cok güzel bir klip hadise süper bir klip çekmiş yasaklayanlar başka sanatçılarınkini yasaklasın daha acık klipler var nerede yaşıyoruz yani?
xxxxxxxxx
yorum ok
iğrenç bi klip tek kelimeyle hadise de o denilenler kadar sexy değil zaten bu millet bırak hadiseyi bi tarafını açana da sexy der
elifff
yorum ok
ya yok artık neresi yaaklanmış bunun ya gerçekten nerede yaşıyoruz yuh başka biş diemiorm
Belde
yorum ok
Bu videoda yasaklanıcak hcbişi yok Hande Yener daha açık videoları wardı bence bazı şeyleri aşsınlar 80 sene oldu hala aynı kafa
tamtam
yorum ok
ohaa abi yaa ırakta mı yaşıyoruz arabistan mı burası ne ne var bu klipte yasaklanıcak.gülşenin o iğrenç klibine kimse bişi demiyor bu mu yasaklanıyor yuh
DİLEK
yorum ok
bence süper bir klib hadisenin taşıyabilceği ve yakışır nitelikte bence yasağın kaldırılması lazımm
mehmet
yorum ok
klip süper ya biraz dar görüşlülerin kendini aşması lazım haksızmıyım dünya izleyecek bunu dimi ama...
karakter kaldı
*Yazmadan Önce: Yorumlarınız hakaret ve küfür içermemelidir. Bu sayfalarda yayınlanan yorumlar ziyaretçilerin kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan Bilgiblog veya video.bilgiblog.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
En Çok Aranan Kelimeler
Popüler Video Kategorileri
Video.Bilgiblog.Com
internet ortamındaki videoları bir araya getirerek izlenebilir bir site olmaya çalışıyoruz.
Video.BilgiBlog.COM daki videolar internet ortamında yayın yapan diğer video sitelerine aittir.
Web Tasarım ve Yazılım:BilgiBlog.COM
Copyright © by BilgiBlog.COM

Yasal Uyarı : Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka
aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri
veya meslek birlikleri, baronmarty@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.

Youtube  Video  Sitene Video Ekle  Sitemap  Video Sitemap diziizle