Yeni videolar

Popüler videolar

En güzel videolar

Komik videolar

Sinemalar

Sitene video ekle

Benzer Videolar
Video Kategorileri
Videoyu Facebook'a ekle Videoyu Twitter'a ekle
188841izlenme
+ Yorum Ekle
Şikayet
0000-00-00 00:00:00
Videoyu Facebook'a ekle
Sezeryanla yapılan doğumdan görüntüler video izle
Sitende Oynat :
YORUM YAZ SESiN DUYULSUN !
eda
yorum ok
sezeryanlı doğum yaptım 4 yıl oluyor hala dikiş olan yermde his yok doğumdan sonrada baş ağrm çok fazla oldu hemen hemen nerdeyse 1 ay kalkamadm çok kötü bişey tekrar bebek yapmaya korkuyorum bunları izledikden sonra.....
özel
yorum ok
annem sezeryanla iki dogum yapmış çok üzüldüm bende normal üç tane yaptımiyikide normal yapmışımvideoyu izleyinceanneme çok daha fazl üzüldümvideo çok üzücü
pınar
yorum ok
bn hamileym zaten bunları gördüm temelli korkuyorum ayyy yaa çok korkunç
Adınız / Nickinizece
yorum ok
Yorumunuzu Yazınızçok zor sezeryan normal daha kolay bence
reyis
yorum ok
ulan keşke ameliyatı orda ben yapsaydım
Adınız / Nickiniz
yorum ok
BENDE SEZEYANLA YAPTIM ÇOK TA MEMNUNUM NORMAL DOGUMDAN İYİDİR BENCE.......
gamze
yorum ok
22 yaşındayım 2 aylık hamileyim. normal doğum yapmayı çook istiyorum. inşallah doğumum sezeryan olmaz.
havva kucuk
yorum ok
bende sezeryanla 6 ay once dogm yaptm ama hala cok acıo ilk defa vıdyoyu ızlıom boyle kesılmısız vay be.tuylerım dıken dıken oldu
Adınız / Nickiniz
yorum ok
4 ay oldu ben dogum yapalı hiç bir ağırmıyor korkulacak hiç bir şey yok
eysan
yorum ok
evet bende yaptim ilk an sanci olmuyor ama sonra 1hata suruyor kizim 9aylik bazen dikis yerlerim sizliyor ama normaldende cok korkuyorum
dilek
yorum ok
bende epidural anestezi oldum evet ilkten çok korktum ama herşey bir anlıktı bebegimi kucagima aldıgımda herşeyi unuttm o kadar üzel bir duydu şimdi oglum 1 yaşında zaman nasıl geçmiş anne adaylarına sesleniyorm allah cesaret veriyo korkulcak hiç bir şey yok anne olmak çok güzel
ebru
yorum ok
seseryan benim annemde yaptı böyle birşey olamas
bahar
yorum ok
bende sezeryanla doğum yaptım şu anda ikinci çocuğuma hamileyim vidyoyu izledim çok korktum allah yardımcımız olsun gerçekten çok korkunç bişeymiş
fatmagül
yorum ok
wala karılar ben 18. çocuğumu doğurdum kocamla aramızda öyle şeyler olduki bu çocuk oldu
Adınız / Nickiniz
yorum ok
normal gibisi yok
karakter kaldı
*Yazmadan Önce: Yorumlarınız hakaret ve küfür içermemelidir. Bu sayfalarda yayınlanan yorumlar ziyaretçilerin kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan Bilgiblog veya video.bilgiblog.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
En Çok Aranan Kelimeler
Popüler Video Kategorileri
Video.Bilgiblog.Com
internet ortamındaki videoları bir araya getirerek izlenebilir bir site olmaya çalışıyoruz.
Video.BilgiBlog.COM daki videolar internet ortamında yayın yapan diğer video sitelerine aittir.
Web Tasarım ve Yazılım:BilgiBlog.COM
Copyright © by BilgiBlog.COM

Yasal Uyarı : Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka
aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri
veya meslek birlikleri, baronmarty@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.

Youtube  Video  Sitene Video Ekle  Sitemap  Video Sitemap diziizle