Yeni videolar

Popüler videolar

En güzel videolar

Komik videolar

Sinemalar

Sitene video ekle

Benzer Videolar
Video Kategorileri
Videoyu Facebook'a ekle Videoyu Twitter'a ekle
9406izlenme
+ Yorum Ekle
Şikayet
0000-00-00 00:00:00
Videoyu Facebook'a ekle
Hiroşimaya atılan bir çok insanın ölümüne neden olan Atom bombası belgeseli video izle
Sitende Oynat :
YORUM YAZ SESiN DUYULSUN !
Adınız / Nickiniz
yorum ok
fuck amerikaaaaaaaaa..!
erkan
yorum ok
ARKADAŞLAR bu olayda sadece amerika suçlu diyemeyz aslında japonya ile amerika arasında barıs warken 1940 ta (ama tam bu tarihte olmayabilir)Japonlar Pearl Harbor da binlerce Amerikalıyı öldürdü.Yani ilk barışı bozan onlardı amerikada bi nevi intikam için bunu yaptı..Tabiki bunu yapmasını dogru bulmuyorum ama tek suclu onlar deil..Sonuc ne ? Bütün bu olanlar sivil topluma oldu,hepte sivil toplum zarar görücektr zaten :(( ..buda dünyada adalet die bişey olmadıgını gösteriyo :((((
mert
yorum ok
helel olsun AMERİKA HELALLLLL
oguzhan
yorum ok
katıller ıste
selçuk
yorum ok
cahil kaldıkça amerikanın gücünden bahsedip duracağız ey türk milleti uyan artık gaflet uykusundan kalbindeki imanla çalış ki kimse sana karşı gelemesin yoksa gelecek diye bir şey olmayacak.....
jilet
yorum ok
savaşın acımasız yüzü
wq8
yorum ok
Bu tamamen vahşet yapanlar cezasız kalmaz öbür dünyada
muammerniteç
yorum ok
çok yazık nedir yani ne istiyor bu amerika insanlıktan. bütün kıtalardan uzak bir ülke tek başına dünyaya emir verip hükmediyor. allah sebep olanları cezalandırsın inşallah
ali tayyar yarar
yorum ok
kahrolsun bunu yapan caniler
orah
yorum ok
gercek ten inanilmaz cani hayvan bunlari yapan hayvanlar bile bunlar dan daha iyi daha asil
DAMLA
yorum ok
YA KARDEŞİM SİZ HİÇ Mİ YORUM YAPMADİNİZ DAHA ÖNCE.. BÖYLE YORUM OKUMADIM HİÇÇ :)
seyfullah
yorum ok
oğuzhan kimse birşey yapamıyorki. 3 tane atom bombaları vr 1 tanede hidrojen biz onlara saldırsak onlar bize bir hidrojen bombası atsa 20 25 il topluca gider ne yaabilirizki
elif
yorum ok
bu bombayı atan kişiler inşalah bu akşam ölürler
abdul samet bulut
yorum ok
bu bombayı atan kişilerin vicdanı yokmuda atıyolar bu bommboyı atanlar insan değil hayvandır
mustafa
yorum ok
mallar o bomba kaç yıl önce atıldı
karakter kaldı
*Yazmadan Önce: Yorumlarınız hakaret ve küfür içermemelidir. Bu sayfalarda yayınlanan yorumlar ziyaretçilerin kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan Bilgiblog veya video.bilgiblog.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
En Çok Aranan Kelimeler
Popüler Video Kategorileri
Video.Bilgiblog.Com
internet ortamındaki videoları bir araya getirerek izlenebilir bir site olmaya çalışıyoruz.
Video.BilgiBlog.COM daki videolar internet ortamında yayın yapan diğer video sitelerine aittir.
Web Tasarım ve Yazılım:BilgiBlog.COM
Copyright © by BilgiBlog.COM

Yasal Uyarı : Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka
aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri
veya meslek birlikleri, baronmarty@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.

Youtube  Video  Sitene Video Ekle  Sitemap  Video Sitemap diziizle