Yeni videolar

Popüler videolar

En güzel videolar

Komik videolar

Sinemalar

Sitene video ekle

Benzer Videolar
Video Kategorileri
Videoyu Facebook'a ekle Videoyu Twitter'a ekle
17138izlenme
+ Yorum Ekle
Şikayet
0000-00-00 00:00:00
Videoyu Facebook'a ekle
Nefes Filminden etkileyici bir sahne Uyursan ölürsün sahnesi video izle
Sitende Oynat :
YORUM YAZ SESiN DUYULSUN !
yalnız kurt
yorum ok
bende güneydoğuda askerdim 71-2 devre dadaş
murat uçar
yorum ok
tek kelimeyle harika bende askerim butun askerle hayırlı teskereler allah yardımçınız olsun
MEHMET
yorum ok
ŞIRNAK MEZRA HALEN ASKERİM HER ŞEY VATAN İÇİN
doker51kütük
yorum ok
çok güzel ağlaya ağlaya bi kaldım..
osman sönmez oglu
yorum ok
bizler var oldukça o daglardan kimse giremez
kadir
yorum ok
çok güzel bir film herkese tavsiye ederim
hasan
yorum ok
pkk yla mücadelede şehid olan 6000 askerrimize allahtan rahmet diliyorum hepsini saygıyla anıyorum lütfen onları unutmayalım
Teğmen KAAN Hakari YÜKSEKOVA
yorum ok
BU filimin yapımcılarına teşekkür ederim.Türk halkı izlede anla..
cılgın lawcı
yorum ok
sırnak bestlerderelerde askerdım 88/4 BU NEKI YAV OLMEK YASAK İCMEK YASAK YEMEK YASAK USUMEK YASAK SIGARA YASAK KONUSMAK YASAK MEVZIDE ATES ETIN Mİ MUTLAKA 1 LES GETRCEN YOKSA SEN OLDUN KUS KEDI KOPEK AYI İNSAN
yasar civelek
yorum ok
nefes flimi gerceği aratmıyor doğrudur uyursa ölür vatan sağolsun ne mutlu türküm başka vatan yok
K@E@V@S@E@R
yorum ok
MUHTEŞEM SİNEMA YAPIMINDA VE YAYINDA EMEGİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR EDERİM
derbeder
yorum ok
askere gitmeyene bunlar komik geliyo işte 88/4 çok kötü günlerdi yaa
HaKaN
yorum ok
90/2 İzmir Foça Komando eğitim Alayı aldığımız eğitimle birebir aynı Allah yardımcımız olsun
kardelen
yorum ok
tek kelimeyle muhtesem
ebru
yorum ok
kise bu vatanı bölemez şehiler ölmez vatan bölünmez şehilerimize allahtan ramet diliyorum ve onları sagıyla selamlyorm
karakter kaldı
*Yazmadan Önce: Yorumlarınız hakaret ve küfür içermemelidir. Bu sayfalarda yayınlanan yorumlar ziyaretçilerin kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan Bilgiblog veya video.bilgiblog.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
En Çok Aranan Kelimeler
Popüler Video Kategorileri
Video.Bilgiblog.Com
internet ortamındaki videoları bir araya getirerek izlenebilir bir site olmaya çalışıyoruz.
Video.BilgiBlog.COM daki videolar internet ortamında yayın yapan diğer video sitelerine aittir.
Web Tasarım ve Yazılım:BilgiBlog.COM
Copyright © by BilgiBlog.COM

Yasal Uyarı : Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka
aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz .uyar ve kaldır. prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri
veya meslek birlikleri, baronmarty@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler Hukuk Müşavirimiz tarafından incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.

Youtube  Video  Sitene Video Ekle  Sitemap  Video Sitemap diziizle